Welyo - Obsługa klienta motoryzacja Focus Telecom Polska S.A.



Welyo - Obsługa klienta motoryzacja


Obsługa klienta motoryzacja

Welyo to niezawodne rozwiązanie technologiczne dla branży motoryzacyjnej, które wspiera obsługę klienta na każdym etapie – od pierwszego kontaktu po umawianie wizyt serwisowych i jazd testowych. Dzięki zaawansowanemu systemowi contact center Welyo automatyzuje komunikację, zarządza follow-upami, integruje się z systemami DMS i CRM, a także analizuje jakość rozmów z klientami. Rozwiązanie wspiera wielokanałową obsługę klienta B2B i B2C, zapewniając spersonalizowane doświadczenie zarówno w salonie, jak i online. Welyo doskonale odnajduje się również w innych branżach – oferuje dedykowane oprogramowanie dla produkcji, rozwiązania dla służby zdrowia i hoteli oraz technologie wspierające komunikację w sektorze finansowym. Jeśli chcesz, by Twoja firma działała sprawniej, szybciej i nowocześniej – Welyo to narzędzie, które poprowadzi Cię na właściwym biegu.


Focus Telecom Polska S.A.
tel.: 222 289 289
Ostrobramska 101a
04-041 Warszawa
mazowieckie
Otwarte:
Pon. - Pią. 8:00-16:00